banner


piątek, 13 września 2013

Liebster Award (czyli wszystko, byle nie wziąć się do roboty)

Cóż, nigdy nie pomyślałam, by bawić się w takie, czy inne łańcuszki, ale lubię odpowiadać na pytania, więc...
 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, które ciebie nominował. "

Dobrze, przejdźmy do pytań. 

1. Oglądasz anime? Jakie jest Twoje ulubione?

Miałam taki okres, że oglądałam jak dzika. Teraz nie mam już na to czasu ani chęci. Wolę obejrzeć sobie serial.
Nie potrafię zdecydować, który tytuł jest moim ulubionym, ale mam sentyment do Naruciaka, jako, że było to moje pierwsze anime.
2. Masz rodzeństwo?


Nie mam rodzeństwa.
3. Od jakiego czasu prowadzisz bloga?


Prowadzę bloga od stycznia. Cóż, nie wkładam w niego zbyt dużo serca, od jakiegoś czasu jestem dosyć zniechęcona, gdyż nie potrafię napisać niczego sensownego.
4. Twoje hobby?


Lubię rysować postacie, kreować ich charaktery i historię. Od jakiegoś czasu interesuję się techniką decoupage, z którą wiążę plany zarobkowe. W wolnym czasie lubię obejrzeć sobie dobry film, a jeszcze chętniej książkę. Moją pasją są militaria, interesuję się okresem II wojny światowej i dziejami ZSRR. Jeżdżę rekreacyjnie na zawody strzeleckie.
5. Uważasz się za dobrego blogera?


Szczerze? Chyba nie...
6. Twój autorytet? 


Ciągle poszukuję autorytetów.
7. Kilka słów o sobie...?


Zamknę to w kilku punktach, haraszo
1. Na imię mi Urszula.  
2. Lubię męskie ubrania. Są ładniejsze, lepszej jakości i tańsze.
3. Potrafię strzelać z AK 47.
4. Hoduję w domu 7 kotów.
5. Uwielbiam postacie Sherlocka Holmesa i Lokiego z Avengersów.
6. Uwielbiam rękodzieło.
7. Wygodniej jest mi rysować długopisem, niż ołówkiem.
8. Lubię suszone kabanosy drobiowe. 
9. Mam konia.
10. Mam kilka postaci, które sama wykreowałam. Każda z nich ma przynajmniej część mojego charakteru lub inną, ukrytą część mojej osobowości. 
11. Lubię pomagać innym. Inni nie chcą, żebym im pomagała.
12. Jeden z moich kotów wabi się Leon Zawodowiec von Łasica.
13. Jestem patriotą.
8. Kogo najbardziej nie lubisz?


Myślę, blog nie jest dobrym miejscem, by publikować takie treści. Komuś mogłoby się zrobić przykro.
9. Gdybyś miał/a złotą rybkę o jakie 3 życzenia byś ją poprosił/a?


Zachowałabym owe życzenia na czarną godzinę.
10. Twoja największa zaleta i wada?


Zaletą jest chyba pomysłowość, wadą zaś lenistwo.
11. Słuchasz K-popu lub J-rocka?


Nie słucham, gdyż źle mi się kojarzą.

Nominuję.


 http://i-support-yaoi.blogspot.com/
 http://yaoi-funny-hard.blog.pl/

Nie czytam, ani też nie znam innych blogów, które mogłabym nominować, oprócz samej nominującej.

1. Ulubiona postać z filmu lub serialu. (nie z anime)
2. Zwierzę, które chcesz mieć. (może być wymyślone)
3. Wymień lubiane przez siebie cytaty z literatury.
4.  Ulubiony kraj. Uzasadnij, dlaczego ten, a nie inny.
5. Jeśli czytasz fanfiction, to gdzie najchętniej? 
6. Zdarzyło ci się kiedyś coś naprawdę dziwnego? Jeśli tak, to co?
7. Osoba lub utwór, który cię inspiruje.
8. Wolisz kubki, szklanki, czy filiżanki?
9. Z czym kojarzy ci się niebieska budka telefoniczna?
10. Największe osiągnięcie w życiu?
11. Ulubiona postać Marvela?
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz