banner


środa, 30 stycznia 2013

Ogłoszenia parafialne

To ten... Zostałem zmuszony wręcz do założenia bloga. Nie pytajcie kto, co i jak. To zbyt traumatyczne. Z miejsca przesyłam kopniaka pewnemu... Mattchie'mu.
Nie zwracajcie proszę uwagi na to, że raz używam rodzaju męskiego, a raz żeńskiego w swoich wypowiedziach. To nie ma sensu, ale jest zabawnie. Takie tam, przyzwyczajenia.
Na blogu będą pojawiać się moje przemyślenia, rysunki i co lepsze opowiadania, które namiętnie zapisuję po zeszycikach i których nie chce mi się przepisać na komputer.
Ach, i taki mały szczegół. Opowiadania zawierają wątki yaoi (phe, tylko wątki, jaaaasne, Kazach, jaaasne). Co to yaoi, zapytasz? Opowiadanka o tym, że ten pan i... pan są w sobie zakochani (albo i nie).
W najbliższej notce opublikuję pierwszy rozdział swojego pierwszego opowiadania, powstającego od września 2012 roku.
No, to koniec przekazu.

1 komentarz:

  1. Oficjalnie odbieram kopniaka. I ciesze się że mnie posłuchałaś.

    OdpowiedzUsuń